Direktlänk till inlägg 13 april 2012

Att vara själv- styrka eller svaghet?

Av Katrine - 13 april 2012 06:54

Idag trycker jag på pausknappen och åker med Ida till Stockholm! Det ska bli så härligt att bara få vara med en god vän och ha tid för mig själv... Allt har rullat på så fort så jag hinner inte med mig själv och mina funderingar & känslor.


Så nu gör jag det, jag trycker på paus för en helg och tänker bara låta allt vara. Känns faktiskt bara skönt, inget stress, inget tvivel- bara skönt!


Om jag kollar tillbaka på hur jag varit så kan jag genast medge- vilket utveckling! Från att ha varit en tjej som inte alls kunde vara själv så älskar jag sällskapet av enbart mig själv idag. Samtidigt som jag kan se att en av mina positiva och starka sidor är att jag älskar att ha människor runt om mig!


Jag älskar att öppna upp mitt hem och välkomna människor- så ni vet att ni är alltid välkommen!!

 
 
Ingen bild

Jessica j

13 april 2012 07:47

Ååh det låter underbart :) ha en riktig toppenhelg!!

 
Ingen bild

carroÅ

28 april 2012 15:35

Hoppas ni hade grymt kul!! Det förtjänar ni. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Katrine - 24 maj 2012 21:13

Jag är så glad, å tacksam, så lycklig- så RIK! Jag har verkligen underbara vänner som finns där! Idag blev jag överraskad då jag satt hemma och hade sandra med familj på besök. Plötsligt kom Anna och det var dags att svida om!   Jag blev bjuden...

Av Katrine - 13 maj 2012 09:58

I helgen har jag varit ensam. Har hälsat på kära vänner på dagen och levt i mina mysbrallor på kvällen. Helt underbart! Ikväll kommer mina grabbar hem, det är härligt att få sakna lite för gud vad man uppskattar vad man har!   Jag har startat e...

Av Katrine - 12 maj 2012 10:24

Det är nog så att när man finner sig i någon form av kris så börjar man att fundera på livet- och döden. Döden i dig är inte så skrämmande för mig. Men att lämna nära och kära är en svårare tanke. Så idag gjorde jag det- jag skriv mitt vita arkiv. Ko...

Av Katrine - 11 maj 2012 16:40


    När jag började på det jobb jag nu har träffade jag denna underbara människa! Och precis som det kan säga i kärlek så sa det KLICK i vår vänskap! För mig kändes det som att vårat möte var något som var bestämt lång innan vi ens visste det....

Av Katrine - 5 maj 2012 09:08

Nu har en vecka gått sedan pappa somnade in och kvar är bara rester av tomhet just nu.... Jag önskar jag kunde gråta, släppa ut allt som finns inom mig. Men det går inte!:-(   Det är svårt att få höra olika kommentarer som egentligen ska vara trö...

Ovido - Quiz & Flashcards