Alla inlägg under september 2010

Av Katrine - 26 september 2010 12:25

Som en blixt från klar himmel påverkade du många med din vilja och styrka att vilja komma ut i världen till dina föräldrar!


Och du fick många, absolut mig att fundera på vad livet handlar om och vad som är viktigt!


För vilken underbart vacker kärlek ni visar för varandra när det är en sån stor utmaning som detta. Men en alldeles, alldeles underbar utmaning som fascinerar och överraskar!


Jag överraskas för att man kan känna sån kärlek till någon man inte träffat. Precis så beskrev du orden till din kärlek i magen. Och den kärleken visar ni dagligen till varandra!


Jag är så glad att just ni blev föräldrar till blixten, för han kan inte få det bättre!


Och du lilla blixten har redan gett mig så mycket...


Du fick mig att fundera en extra gång på vad som är viktigt just nu. Vad jag vill och vad jag drömmer om...


Lika glad och stolt som din mamma är över din familj som hon har, är jag över min. och absolut att ha er som mina vänner:)


Min familj är mitt allt, den kärleken kan ingen ta ifrån mig. För jag känne rså starkt för Daniel och Moa. Jag älskar er!!

Av Katrine - 20 september 2010 12:09

Tiden har gått och inte riktigt räckt till för en uppdatering här..

Vi flyttade in i vårat efterlängtade hus & började renovera. och nu men fakta i handen så är vi helt säker på att vi gjorde ett bra val.


Men ett val som har tagit mycket tid och energi av oss. Dessutom har jag börjat plugga en kurs i special pedagogik så tiden för att göra annat måste användas omsorgsfullt.


Så alla ni som ger mig energi och som jag saknar... jag mår bra, trivs i huset, trivs med min familj som jag satsar helhjärtat på och NI är alltid välkommen!


Vilket år av händelser! Grattis alla ni för de val ni gjort...hus, barn, studier eller andra viktiga beslut i era liv=)


Mellan renovering har vi varit på bröllop , i Göteborg, andra roliga tillställningar, pluggat, hälsat på mina underbara svärföräldrar i Övik... Och ännu har tiden som bara "blir över" inte riktigt infunnit sig=)


Så, det var en liten uppdatering från mig. Nu vet ni att jag inte blivit en skogsmulle, utan satsar bara på min familj och mig själv ett tag;)

Ovido - Quiz & Flashcards