Alla inlägg under december 2010

Av Katrine - 30 december 2010 12:15

Ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig....:-/ Jag vet att det här kommer att gå bra, det känner jag. Men ledsen att det blev så här för dig :(


JAG ÄLSKAR DIG SIS!

Av Katrine - 28 december 2010 10:43


Det finns helt enkelt inga ord som räcker för att beskriva mötet med Vincent! Men helt klart lilla plutt, är du VÄRDEFULL!!


Det var så fascinerande att se två ganska nyblivna föräldrar bara vara sånna experter! Tänk vad fort man växer in i rollen!! Jag är faktiskt så stolt att ha er som vänner, stolt över att ha fått träffat er PRINS!


Och Anna min kära vän, du är Värdefull för mig!

Av Katrine - 23 december 2010 16:16

Som alla andra år så blev det jul igen...


Men i år är julen väldigt anorlunda, på många sätt... Störst av den är kärleken:)


God jul till er alla! Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards