Alla inlägg under januari 2011

Av Katrine - 20 januari 2011 20:25

Idag lyssnade vi på ett helt underbart ljud... hjärtat från en till familjemedlem, och det känns underbart! Så härligt att äntligen kunna skina med sin lycka och dela den med nära & kära!


Vi ska bli en ny familj och det är självklart lycka med blandade känslor. Men en sak är säker, det känns så rätt att göra det här tillsammans!


Hela familjen är med på det & Moa är verkligen stolt över att bli storasyster! Det känns så bra att få #2 när Moa snart är 6. Då har jag haft en tid med henne och nu kan vi alla lägga tid på den nya:)


Ett bevis på at Moa hjärtat blir stor är att vi var på 5 års kontrollen idag. Och hon pratade som vanligt väldigt glatt med doktorn. Sedan följde hon med mig på ett bankmöte och som belöning för att hon varit så duktig ville hon åka på bolagsverket till Daniel och "jobba". UNDERBART!!


Så lyckan är stor och det är helt klart en spännande tid som väntar!

Av Katrine - 19 januari 2011 11:51

Önskar att jag hade mer tid över så jag kunde besöka mina nära och kära. Längtar verklligen till jag är ledig på dagarna så vi kan göra några besök...Risken är väl bara att många har börjat jobba :-/


Men nu är skolan klar i alla fall, så lite mer tid borde ju infinna sig;)


I morgon är en stor dag, vi ska lyssna på hjärtat till vår nya familjemedlem! Jag längtar verkligen. Och är verkligen LYCKLIG över den situation jag befinner mig i idag! Lycklig över att ha Moa, Daniel och en ny till i mitt liv:) :)


Så håll i er alla, för efter sommaren är även jag ledig och vill bli bjuden på fika;)

Av Katrine - 13 januari 2011 12:39

Ibland blir man påmind om vad man har i livet... En vän fick mig att inse att jag har det jag alltid drömt om. Det jag trånat så länge efter och det som gör mig lycklig!


Jag har träffat mitt livs kärlek som jag utvecklas med, som jag vill satsa framtiden med och som jag ÄLSKAR. Det är något att vara tacksam för!


Och i helgen blir jag klar med en kurs som jag har läst.. Det känns så upplyftande och bra. En gnutta starkare liksom;)


Så, tack min vän för att dui fick mig att känna tacksamhet idag!


Jag började också att tänka på den underbara (och helt tokiga) tid vi upplevde tillsammans. Det är en del jag aldrig skulle vilja ta bort, den tiden har gjort mig till den Katrine jag är idag:)


Tack.

Ovido - Quiz & Flashcards